Klachtenregeling

U heeft een klacht, wat kunt u doen?

Wij doen ons uiterste best om de behandeling zo prettig mogelijk te laten verlopen en aan uw wensen tegemoet te komen. Mocht u niet geheel tevreden zijn, komen wij graag met u in contact om een goede oplossing te vinden.

U kunt ons bereiken via het onderstaand formulier.



    ochten wij onverhoopt uw klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, dan kunt u overwegen uw klacht voor te leggen aan het KNMT.  (KNMT, Orteliuslaan 750, 2e etage, 3528 BB Utrecht, tel: 030-6076276).

    De overheid heeft wettelijk vastgelegd wat goede zorg precies inhoudt en wat er moet gebeuren als mensen een klacht hebben over de zorg. Dit staat in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Zo zorgt de wet onder andere voor een betere en snellere aanpak van klachten en kunnen zorgmedewerkers veilig incidenten melden.

    Kelderman Orthodontie de Botter is ISO 9001 gecertificeerd en werkt volgens NEN 7510 maatregelen, streeft naar de beste kwaliteit voor haar patiënten en werkt continue aan verbeteringen van organisatie en de behandelingen.